Fotók recept nélkül

2013. április 15., hétfő

Hello Spring

Végre tavasz. Végre saláta. Két változatban.



Zöldségeket ízlés szerint (nálam jégsaláta, retek, paradicsom, kaliforniai paprika, uborka) felaprítottam, raktam hozzá kis kockára vágott mozzarellasajtot. Főztem tojást, illetve kiflikarikákat szeleteltem fel. A kiflit tepsibe raktam, majd kicsi megpirítottam, majd kivéve a sütőből még forrón fokhagymás olajjal kentem meg.
A tányérra egy nagyobb jégsalátalevelet tettem, erre a zöldséges-mozzarellás keveréket, majd a főtt tojást, végül pár kiflikarikát.


Ugyanez, fűszeres sült camamberttel.

A camambert sajtba apró lyukakat raktam egy fogpiszkálóval, ebbe fokhagymatüskéket szúrtam. Egy alufóliát megkentem vékonyan olívaolajjal, majd ráraktam (a lyukas felével lefelé) a camambertet. A tetejét kicsi megsóztam, megborsoztam, majd kakukkfüvet és rozmaringot tettem rá (lehet előre kapható fűszerkeveréket is használni).

Az alufóliát az oldalánál kicsi összefogom (kosarat készítek belőle), majd tepsibe rakom, a tetejére pedig csak ráfektetek egy másik fóliadarabot. 200 fokos sütőben 10 percig sütöm, majd a fóliát levéve további 2-3 percig kicsit megpirítom a tetejét is.
Az egészet a saláta közepébe helyezem. Óvatosan kell felvenni a fóliáról, mert hajlamos hozzátapadni az olajozás ellenére is. Ha kicsit hagyjuk hűlni (a belseje még olvadósan forró marad), akkor könnyebb levenni.
Ötlet: Stahl - Gyorsan, valami finomat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...