Fotók recept nélkül

2012. október 10., szerda

Cupcake

Egyenlőre csak kép, recept is lesz.

KOPENKA tartott szeptember végén a Chefparade-ban tortadíszítő kurzust. Jelentem, jelen voltam, miután két nappal előtte szabadultak fel helyek, és sikeresen lecsaptam az egyikre. 
3 tortát készítettünk, egy lányosat, egy fiúsat és egy szabadon választottat.
Alapvetően marcipánnal dolgoztam, a sárga alapja fondant (kis maradék marcipánnal keverve).

Ott kaptunk egy szuper receptet, amiből a mini torták is készültek, én tegnap ezt cupcake formába "öntöttem".



Most utánanéztem a mini kiszúróformáknak, a világ minden pénzét el tudnám költeni különböző kellékekre...

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok a tortácskáidhoz és a csinos kis cupcake-ekhez is:)!

    Puszi, Bea

    VálaszTörlés
  2. Szuper volt a tanár, aki megtanított a "CSODA"-ra :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...