Fotók recept nélkül

2014. január 21., kedd

Brokkolifasírt

Volt a fagyasztóban még egy kevés brokkoli, így a múlt heti adag után újabbat csináltam ebédre.

Nem tudok pontos mértékeket írni (de majd igyekszem), mivel általában már úgy főzök, hogy ami van, ahhoz kalkulálom a többit.
Szóval volt egy kis fejnyi brokkoli, azt enyhén sós vízben megfőztem, majd leszűrtem. Szórtam hozzá kb. 3-4 ek-nyi zsemlemorzsát, egy evőkanálnyi lisztet, sóztam, borsoztam, adtam hozzá egy fél marék reszelt sajtot, egy tojást és jól összekevertem. 
Kevés olajat öntöttem egy serpenyőbe, majd kis gombócokat (kb egy nagyobb diónyi) formáztam, kicsit ellapogattam, majd mindkét oldalát aranybarnára sütöttem.

Múlt héten olaj helyett maradék baconzsír (reggel baconszalonnát sütöttem, annak a kisült zsiradékát melegített a sütéshez) volt, hát össze sem lehet hasonlítani az ízeket. A baconös javára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...