Fotók recept nélkül

2013. október 14., hétfő

Szupergyors sütik II.

Az előző posztban már írtam az ananászos sütiről.
Maci kedvence lett ugyanez, fügés változatban.
A tésztát téglalapokra vágom (kb. akkora szélesre, mint egy fügeszelet, illetve 3 fügeszelet hosszúra), majd ráfektetem a fügeszeleteket. Vajat melegítek, teszek bele mézet és fahéjat, és ezzel a keverékkel meglocsolom a fügés szeleteket.
Előmelegített sütőben addig sütöm, amíg a tészta aranybarna lesz.

A tésztát elfeleztem, így adódott lehetőség néhány kakaós csiga sütésére is :)
A tésztát megkentem kevés olvasztott vajjal, majd megszórtam az összekevert kakaó-porcukor kombinációval, feltekertem, és felszeleteltem. Aranyos minicsigák lettek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...