Imádok sütni-főzni. Ez a blog az elkészült műveket és a kedvenc recepteket tartalmazza.

Fotók recept nélkül

2014. május 7., szerda

GlazurShop termékteszt

Termék: http://shop.glazur.hu/ketto-vegu-dekoracios-eheto-filctoll-ezust-szurke

Ezt teszteltem.
Még húsvétkor próbálkoztam marcipán alappal dolgozni. 
Cupcake-eket sütöttem, arra marcipán alapot raktam, majd tojásokat.

Szerintem én választottam túl világos színű tollat, bár azt gondoltam, a sötétkék alapon klasszul fog kinézni. Nem baj, nem adom fel, sima fehér fondant alapon ki fogom próbálni még ebben a hónapban. Tehát akkor lesz a teszt teljes.

Egyébként nagyon könnyű használni, szerintem remek, valószínűleg beruházok majd más színbe.



egyenlőre nem tudom normálisan feltölteni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...